Vem är snyggast? Killar&Tjejer! Säg vilka ni tycker sen säger jag... :D

Tjänarrreeee!
Nu tänker jag göra ett litet... sak... ;)
Så vem tycker ni? :D
Killarna:
1. Justin Bieber?
2. Zac Efron?
3. Chris Brown?
4. Cody Simpson?

Tjejerna:
1. Miley Cyrus?
2. Selena Gomez?
3. Taylor Swift?
4. Demi Lovato?

Vilken tycker ni?
Skriv i kommentarer på detta inlägg till exempel:
2. Zac efron
3. Taylor Swift
OBS! Måste skriva namnet! Och numret helst... ;)
Puss
(Om ni undrar varför jag gör det är det bara en kul greeeeejjjs!)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

1. Justin Bieber



4. Demi Lovato



(:

2011-05-18 @ 19:31:30
URL: http://loveisloud.blogg.se/
Postat av: anneli

lyssnar inte på någon av dom eller nå, men för din skull!



1. Zach Efron

2. Taylor Swift :)



förresten du får mer än gärna ställa massor av frågor till min frågestund ^^

2011-05-18 @ 19:51:19
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0