Statistik >< kommentarer?

Hejhejhejhej!
Varför har ni slutat att kommentera?
SJUK :( 43 minuter sedan
Prov idag! Önska mig lycka til 9 timmar, 58 minuter sedan
Hiss och diss! 22 timmar, 14 minuter sedan
Information jag glömde om hiss 22 timmar, 38 minuter sedan
Nytt! Vad tycker ni? KOMMENTER 22 timmar, 53 minuter sedan
Skolan...SNART 1 dag, 10 timmar sedan
212 inlägg! Nu: 213! 1 dag, 21 timmar sedan
Måste vara med min sjuka bror! 2 dagar sedan
Brevvänner! 2 dagar, 1 timme sedan
Har precis ätit frukost... :) 2 dagar, 6 timmar sedan
Maj! Nu blir det sommar! 2 dagar, 21 timmar sedan
"Ha en grym VALBORG!" 2 dagar, 22 timmar sedan
Tennis osv. (ska inte snacka o 3 dagar sedan
Arg på mig själv! 3 dagar, 8 timmar sedan
Underbara Filippa! :D 3 dagar, 20 timmar sedan
Sova över :D I love it! 4 dagar sedan
Fotboll sen! Möter BP! Vi tar 6 dagar, 2 timmar sedan
Kommentarerna!...! !! 6 dagar, 2 timmar sedan
Svar på två frågor... ;) 6 dagar, 2 timmar sedan
I want a real summer! Would yo 6 dagar, 22 timmar sedan
Det finns ingenting! Lite tråkigare och blogga då....
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0