Hiss och diss!

☀☀ Minnaslife dissar ☀☀:
Opålitliga kompisar! ✘
Du har berättat din största hemlighet för din kompis och hon skvallrar.
Det tycker jag är oschysst stil. Man liksom gör typ inte så.
Om det händer dig. Istället för att bråka med henne/han
så säg till personen (med snäll röst): Jag gillar inte när du gör så,
du måste förstå att det är min hemlis. Kan jag lita på dig, frågar du istället.
Mitt tips! Har funkat för mig. Och för ni som gör det:
– Personen litar faktiskt på dig! Det ska du istället vara stolt över... ☺☻♡

☀☀Minnaslife hissar☀☀:
Veronica Maggio!
Hon är otroligt duktig. Ni får hennes låtar.

Nöjd
Ja, det var det jag hissar och det jag dissar!
Vad tycker ni?
Bra? Dåligt? Sådär? SKRIV!

Puss




Kommentarer
Postat av: Ellen som gästbloggar hos Sonja som är i Kenya

jag gillar veronica :)

2011-05-03 @ 20:49:32
URL: http://zlokka.blogg.se/
Postat av: ebba

bra inlägg!!

2011-05-03 @ 22:04:46
Postat av: Anonym

veronica maggio är så bra

2011-05-03 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0