Göra i ordning min garderob

Hejhejhej!
Sen ska jag och mamma göra i ordning min garderob osv.
Inte så jätte kul men men...?
Bild från idag
Längtar till fredag!
Då är det spel och leksaksdag.
Jag tar med mig iPod:en och en leksak, vet inte riktigt än... Vad tycker ni:
1. Min stora fina älg
Här är en bild på fullingen
ELLER
min kanin?
(lägger inte upp bild på den.)
Help me!
I like this song!
Aja...
Kommentera i inläggen om lekdagen osv.
Vad heter era bloggar?
Jag läser mina läsares bloggar så ni vet!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mattan

Det är lite svårt att förklara hur man gör och får in en sån ipod men jag kan göra en åt dig!!

2011-05-05 @ 16:41:00
URL: http://ladyladygaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0