Älskar det bara mer och mer

Price Tag – Jessie J and B.o.B
Jag älskar låten, videon... den är bara bäst! (men aja... Justin före)
Tycker den är bara så rätt... alla bryr sig om var det har! Inte vad dem faktiskt inte kan leva utan:
KÄRLEK OCH VÄNSKAP !
Tycker jag är viktigaste.... Håller ni med?
Tack Astrid för hennes kommentar! Love it... :)
Förresten, jag gav ju bort halsbanden jag hade gjort men gjorde ett på fritids idag... :)
Vad tycker ni?
Ska börja göra många sedan vet jag inte... Kanske blir en sådan här gubbe på Mallorca som säljer sådana...
Neeej tack!
Kommentera vad ni tycker! Man kan också ha det som halsband...
Jag tar verkligen kritik bra, vad tycker ni är fult/dåligt?
Puss from me!

Kommentarer
Postat av: ebba

jaa, gör ett armband till mig!!

2011-05-11 @ 08:16:41
Postat av: Anonym

älskar också den låten

2011-05-11 @ 08:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0