Tillbaks :thumbup:

Hej allihopa!
Nu är jag hemma, färden hem var väl "lite" våt...
ahhaha! *lång story*
Men det var skönt att komma ut till kussarna och bara vara! :D
Köra "lite" (mycket) gris! Haqhah!
Körde mot min kusins pojkvän det gick ju åt h*lvete... :( hehehe :blush:

Planer för imorrn är väl inte solklara men allt är inte omöjligt... Snart ska jag stå på scen inför japp hela skolan + föräldrar! Jag kommer typ svimma! Herre gud, help me.... ;)
Ser ut som en apa men det går väl:
Såg att det var fyra som är med i VECKANS BLOGG som är väldiugt kul!
Var med du också! Jag lottar ut genom att dra ur en påse där hemma så det händer av slumpen och man får en bild länk och länk! (men ska lära mig bildlänk! Så man får bara hoppas!)
Puusss

Kommentarer
Postat av: Kaji

av: Jo, jag har fått den. Tack! Den kommer upp idag.

2011-06-05 @ 08:39:31
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0